7 Ekim 2016 Cuma

EĞİTİM ÖZGÜRLEŞTİRMELİ VE ADİL OLMALI

Eğitim insanları yetiştirmek için kurgulandı ancak insanın en temel ihtiyacı olan özgürlüğü düşünmedi. Okullar, öğretmenler, kitaplar insanın varoluşundan getirdiği potansiyeli tanımasını sağlarsa insanın kendini gerçekleştirmesine hizmet etmiş olacak. Kendini tanıdıkça insan özgür olacak. Verilen hayatın hakkını ancak böylece verebilecek diye düşünüyorum. 
Ben yeteneğimi kullanabilirsem, beni eşsiz yapan özelliklerimi hayata katabilirsem bu evrende yörüngemi bulabilirim. Hayattaki anlam arayışıma yol çizebilirim.
Bana ulaştıran, çeviri yapan kimselere teşekkür ederek paylaştığım video küresel eğitim sistemine getirilen eleştirileri başarılı bir sunumla derlenmiş, toparlanmış. Yaralı olması dileğiyle.

TEOG Mu? O İş Kolay!

Kolay çünkü bu süreçteki öğrenciler için kaleme alınmış özel bir rehber kitap var. Öğrencilerin ders, okul, sınav başarısı için kaleme...