20 Eylül 2016 Salı

NİL'İN HAYAT BİLGİSİ DERSİ

Öğrenerek yaşayan insanlara saygı duyuyorum. Öğrendiklerini paylaşan insanları ise seviyorum. Kimi sohbetiyle, kimi kitabıyla, kimi yapıtıyla, kimi müziğiyle diğerlerinin yaşamına değer katıyor. Nil Karaibrahimgil sıradan bir şarkıcı olmadığını geçen yıllar içinde ispat etmiş. Üstelik yazdığı 'Nil'in Kelebekleri' ve 'Kelebeğin Hayat Sırları' isimli kitapları -bence- içtenlikle yazılmış olmasından başka oldukça yararlı bireysel gelişim alanında kayda değer eserler. Kelebeğin Hayat Sırları'nı yaz okurken bunun şarkısını da bestelemiş olduğunu duyunca çok sevindim. Kızımla beraber bütün yaz söylediğimiz bu şarkıyı arkadaşlarımla ve arkadaşlarımın arkadaşlarıyla paylaşmayı uzun zamandır istiyordum. Kısmet bu güneymiş.
Belki de daha önce dinlediniz, biliyorsunuz. Ben bilmeyenler için rica ediyorum lütfen şarkıyı can kulağınızla dinleyin. Gerek çocuklara, gerek gençlere gerekse bize güzel cümleler kurmuş. Bunları siz çocuğunuza söyleseniz nasihattan sıkılabilir. Veya genç arkadaşlarım bunları anne-babanız size söylese zorunuza gidebilir. Ama bu şarkıda öyle güzel vermiş ki 'hayat bilgisini'. Dinlemeye değer.

TEOG Mu? O İş Kolay!

Kolay çünkü bu süreçteki öğrenciler için kaleme alınmış özel bir rehber kitap var. Öğrencilerin ders, okul, sınav başarısı için kaleme...